Trassel.

Fasen också, allt trasslar visst ikväll.

Först varnar den stationära datorn om minnesförlust. Ja, jag ska föra över bilder till den extärna hårddisken. Det är bara så trist, och tar sådan tid...

Sedan kommer jag inte ut på bloggen under hela kvällen.

Och när jag nyss skrivit allt, lagt upp en bild och ska posta det så klickar jag bort fönstret.

Dags att sova kanske.

  Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette


2009-10-20 / 13:55:59 Url: http://lisettee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?