Bilder.

Just nu sitter jag och redigerar bilder. Har fotat vännen Gabriella idag. Kanske får ni se någon bild här sedan, om hon tillåter :-)

Hade tänkt att börja med bilderna mycket tidigare, men fick ett anfall av illamående när jag nattade barnen. Som graviditetillamående, fast typ tio gånger värre. Kunde knappt andas. Sedan försvann det bara sådär, och lämnade magknip kvar.

Håller på med grundredigeringen av bilderna, lite kurvor och nivåer. Ganska trist egentligen, det roliga kommer ju när slutredigeringen närmar sig. Lite effekter och roligheter. Hade tänkt hinna i alla fall grunden på alla bilder, samt beskära alla till traditionellt fotoformat innan jag ger mig för kvällen.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.

  gabriella

Men slit inte ut dig.... Ta den tid du behöver.

Ska bli spännande att se sen, självklart får du lägga ut bilder här på mig... ;)KRAM


2009-10-31 / 00:07:53

Namn

Mail

Url


   Spara?