Svar på...

Millan: Ja han ä ju för go, det syns tydligt på kortet. Grattis!

MIllan: Tja Alvin har blivit en liten buse, skrattar för mig själv när jag läser vad han har pulat ner i toaletten. hahaha han ä för go!

Hanna: Tack :-). Ja, Alvin han är riktigt frän just nu. Hittar på massor med konstiga saker. Under tiden jag skrev inlägget igår, såg jag honom i ögonvrån komma upp från källaren. Jag gick ut och kollade vad han hade för sig, och han upptäckte inte mig. Han drog fram en stol och klättrade upp och rev runt i en kökslåda, sedan sprang han med full fart ner i källaren igen. Jag följde efter för att se vad han snodde i köket, och var han skulle med sitt stöldgods. Då hade han kilat ner i tvättstugan och skulle meka med tvättmaskinen. Med en kökskniv! Ingår sådant i läroplanen på dagis? ;-)

Namn

Mail

Url


   Spara?