Glasögon eller objektiv.

Vilket val. Men hos optikern igår skulle mina glasögon kosta 4300:-. Det vill jag inte lägga på ett par glasögon som jag använder en timme om dagen. Så vem ringer och talar om att man ångrat sig? De skulle försöka faxa in till tillverkaren att jag inte längre ville ha dom, sjutton vad pinsamt. Hoppas det funkar. 4300:-, det är ju (nästan) de pengarna jag hade tänkt lägga på ett nytt vidvinkelzoomobjektiv, jag köper hellre det än glasögon. Björn lyckades limma ihop de som Sonya bröt av, så nu är de (nästan) som förr.

Håll med mig nu om att ett nytt objektiv är bättre än glasögon.

(bild lånad från scandinavianphoto.com)

Med det korta namnet: Tamron AF 10-24/3,5-4,5 Di-II LD Asph IF.


(Det blev sedmera ett sådant objektiv. Och nya brillor)
  Sara

Helt klart bättre med objektiv än brillor! :)


2009-05-25 / 20:24:04 Url: http://willman.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?