Snabbuppdatering.

Skriver till skolan den här förmiddagen, men tog en rast med kaffe just nu.


En bild till på söta Erik och Ida.

Godingar!

  Kristin

Syftade på on location bilder ;)

Ja det beror på hur man ser det, jag har stått framför kameran i tio år ungefär och då har jag snappat upp en hel del om ljussättning, posering såklart samt bildkomposition. Retuscherar har jag alltid gjort och fixar väl det mesta. Köpte en kamera i somras och har plåtat studio i två veckor.



Hmm ett tips, det går att spara dina bilder från bloggen så sätt en tag på dom istället för det är svårare att få bort, annars kan du bli lurad på att folk säljer bilderna, det händer tyvärr.



Har även arbetat med modeller och agerat MUA men till våren får jag det på papper också för då ska jag gå och utbilda mig i Sthlm tänkte jag.


2009-12-10 / 20:19:37 Url: http://mouziee.blogg.se/

Namn

Mail

Url


   Spara?