Elis.

Liten bild på Elis såhär på kvällskvisten.



Just nu är det dåligt med uppdateringar. Jag fotar som vanligt, men bilderna blir liggandes i datorn, jag kommer inte vidare. Dagarna är fyllda med inspiration, motivation och engagemang. Varefter kvällen sedan gå blir jag tröttare, och tröttare och till sist somnar jag tillsammans med barnen och det blir ingenting av någonting. Just nu försöker vi komma in i den vanliga "duschaonattabarn-packa dagisväskan-slänga in en maskin tvätt-rasta hunden-lägga fram kläder-rejset" på kvällarna. Allt det där som går per automatik när man får in vanan. just nu måste jag tänka på varje steg, varje moment. Jag har inte kommit in i jobbandet ännu och det gör allt det här vanliga ännu mer koncentrationskrävande. Ni får helt enkelt hålla till godo med att ni inte kan kommentera.

Om ngon är bra på kodning kan ni ju kolla in och se vad som är fel. Jag begriper det inte, och har i princip gett upp. Får väl ha en blogg med envägskommunikation då. Nollrespons liksom. Äh, please. Om någon könner sig duktog kan ni väl kolla och sedan maila till adressen jag skrivit ned här ovan.

Namn

Mail

Url


   Spara?